FAQ

ofte stillede spørgsmål

Kan jeg få en prøvetime ?

Ja du kan sagtens kom og få en prøvetime. Skriv til os på booking@spjaet.dk og vi aftaler hvornår du / I kan komme.

Hvordan betaler jeg ?

Vi bruger Yourpay til opkrævning af kreditkort. Yourpay er en dansk online betalingsplatform. Du vil blive opkrævet en gang om måneden og altid den månedsdag du meldt dig til et hold. D.v.s hvis du meldt dig til den 10 i måneden så vil din fornyelsesdato altid ligge på den 10 dag i de kommende måneder. 

Kan jeg betale med Mobilepay ?

Vi har pt. ikke en betalingsaftale med Mobilepay men vi håber at vi kan tilbyde det i fremtiden.

Hvordan opretter jeg et medlemsskab ?

Når du vil melde dig på et hold så skal du besøg vores booking side og finde det hold du gerne vil gå på. Her skal du kigge efter om holdet er optaget, dette vil fremgå i højre øverste hjørne af info boksen.

Optaget banner
I hjørnet vises en banner som viser holdets status.


Hvis du ikke har været kunde hos os før så vil du samtidig skulle oprette en brugerkonto, dette sker automatisk når du meld dig til. 
Når du udfylder blanketten så er det vigtig at du udfylder alle de felter der er markeret med stjerne*. Felterne der mangler at blive udfyldt vist nu med rødt.

De nye EU regler for betalingskort kræver at du bruger dit nem-id for at verificere dit betalingskort. Hvis denne process bliver afbrudt vil handlingen ikke blive gennemført.
Hvis du ikke modtager en ordrebekræftelse pr. email efter du har gennemført registreringen, så anbefaler jeg dig at kontakt booking på booking@spjaet.dk. Dette kan f.eks. skyldes at holdet er fuld booket og handlingen derfor ikke kan gennemføres.

Kan jeg opret flere medlemsskaber under samme bruger ?

Ja sagtens.
Du kan oprette flere medlemsskaber på en bruger konto. Mange har både medlemsskab til sit barn og sig selv. F.eks. hvis man går på Spjætteriet så er der ofter flere familiemedlemmer på dette hold.
Husk at hvis du opretter flere medlemsskaber så er du berettiget til rabat, f.eks. familierabat. Dog kan du ikke benytte rabatkoderne til andre end dig selv og familiemeldemmer. Du kan f.eks. ikke bruge den til naboer, venner eller deres børn.

Hvor finder jeg min medlemskabs oplysninger ?

Når du er logget ind på siden vil du finde et nyt menupunkt, “dit-medlemsskab”. Herinde finder du alle de nødvendige oplysninger om dig og dit medlemsskab. 

Hvordan opsiger jeg mit medlemsskab ?

Et medlemsskab kan ikke opsiges de første 3 måneder. Når de første 3 betalinger er gennemført vil der blive en ny funktion tilgængelig i dit kontrolpanel som giver dig muligheden for at opsige medlemsskabet. 

For at opsige dit medlemsskab skal du log-in på siden og tryk på abonnement. I højre side ser du linket “vis” for at se detaljer om dit abonnement. Når oversigten er kommet frem nedenfor skal du navigere til feltet “handlinger”. Her kan du finde funktionen “annullere”.

Hvis ikke den er synlig så er det fordi at der ikke er gået 3 måneder siden dit abonnement startede. 

Når du har trykket på “annullere” og du har bekræftet dit valg så vil dit medlemsskab være opsagt.

Kan jeg stille mit medlemsskab i bero / på pause ?

Som udgangspunkt så tillader vi ikke at medlemmer kan pause deres medlemsskaber. Dette skyldes at der er begrænsning på hvor mange deltager der kan være på holdene og hvis dit medlemsskab er på pause så vil det stadigvæk optage en plads på holdet.
Derfor anbefaler vi at man opsiger sit abonnement og melder sig ind igen når det er muligt.

Jeg har fået nyt kreditkort, hvordan opdaterer jeg min betalingsoplysninger ?

Du skal log-in på din brugerkonto og vælge menupunktet “betalingsmetoder”. Her kan du opdatere dine kort oplysninger.

Fandt du ikke svaret, så skriv til os.