FAQ
ofte stillede spørgsmål
Kan jeg få en prøvetime ?
Ja du kan sagtens kom og få en prøvetime. Det forgår sådan at når du booker en prøvetime så betaler du hvad der svarer til en gennemsnitspris for en undervisningstime.
Når prøvetimen har fundet sted så vil du modtage en mail fra os som indeholder en personlig rabatkode.
Hvis du vælger at meld dig til holdet så skal du blot taste rabatkoden ind når du betaler første gang. Så vil prisen for første betaling blive reduceret med hvad der svarer til prøvetimens pris.
På den måde så har prøvetimen været gratis for dig.
Hvis du ikke vælger at meld dig eller dit barn til holdet så har du blot betalt for den service du har modtaget.
Hvordan betaler jeg ?
Når du skal oprette dit medlemsskab så start med at tjek om du har valgt rigtigt abonnement. Hvis er berettiget til søskenderabat eller flerholdsrabat så skal du vælge dette i “drop down” menuen ind på produktsiden.
Når du så går videre til indkøbskurven så skal du udfylde de oplysninger der kræves og afslut med at vælge om du vil betale med dankort (Pensopay) eller Mobilepay (Mobilepay Subscriptions).
Alt efter hvad du har valgt så skal du enten godkende med Nem-id eller mobilepay appen.
OBS. hvis du vælger Mobilepay så vil der gå 2 dage før dit medlemsskab er godkendt, dette skyldes Mobilepays godkendelsesprocedure er anderledes end hos Nets som sker næsten øjeblikkeligt.
Du vil blive opkrævet betaling én gang om måneden og altid den månedsdag du meldt dig til et hold. D.v.s hvis du meldt dig til den 10 i måneden så vil din fornyelsesdato altid ligge på den 10 dag i de kommende måneder.
Kan jeg betale med Mobilepay ?
Ja, som noget nyt I år så tilbyder vi nu Mobilepay Subscriptions også. Dvs. du kan betale for dit medlemsskab via Mobilepay.
Når du skal betale første gang så får du valgmuligheden for at vælge Mobilepay Subscriptions eller Pensopay som er almindelig dankort.
Hvordan opretter jeg et medlemsskab ?
Når du vil melde dig på et hold så skal du besøg vores booking side og finde det hold du gerne vil gå på. Her skal du kigge efter om holdet er optaget, dette vil fremgå i højre øverste hjørne af info boksen.
Hvis du ikke har været kunde hos os før så vil du samtidig skulle oprette en brugerkonto, dette sker automatisk når du meld dig til.
Når du udfylder blanketten så er det vigtig at du udfylder alle de felter der er markeret med stjerne*. Felterne der mangler at blive udfyldt vist nu med rødt.
De nye EU regler for betalingskort kræver at du bruger dit nem-id for at verificere dit betalingskort. Hvis denne process bliver afbrudt vil handlingen ikke blive gennemført.
Hvis du ikke modtager en ordrebekræftelse pr. email efter du har gennemført registreringen, så anbefaler jeg dig at kontakt booking på booking@spjaet.dk. Dette kan f.eks. skyldes at holdet er fuld booket og handlingen derfor ikke kan gennemføres.
Kan jeg opret flere medlemsskaber under samme bruger ?
Ja sagtens.
Du kan oprette flere medlemsskaber på en bruger konto. Mange har både medlemsskab til sit barn og sig selv. F.eks. hvis man går på Spjætteriet så er der ofter flere familiemedlemmer på dette hold.
Husk at hvis du opretter flere medlemsskaber så er du berettiget til rabat, f.eks. familierabat. Dog kan du ikke benytte rabatkoderne til andre end dig selv og familiemeldemmer. Du kan f.eks. ikke bruge den til naboer, venner eller deres børn.
Hvor finder jeg min medlemskabs oplysninger ?
Når du er logget ind på siden vil du finde et nyt menupunkt, “dit-medlemsskab”. Herinde finder du alle de nødvendige oplysninger om dig og dit medlemsskab.
Hvordan opsiger jeg mit medlemsskab ?
Et medlemsskab kan ikke opsiges de første 3 måneder. Når de første 3 betalinger er gennemført vil der blive en ny funktion tilgængelig i dit kontrolpanel som giver dig muligheden for at opsige medlemsskabet.
For at opsige dit medlemsskab skal du log-in på siden og tryk på abonnement. I højre side ser du linket “vis” for at se detaljer om dit abonnement. Når oversigten er kommet frem nedenfor skal du navigere til feltet “handlinger”. Her kan du finde funktionen “annullere”.
Hvis ikke den er synlig så er det fordi at der ikke er gået 3 måneder siden dit abonnement startede.
Når du har trykket på “annullere” og du har bekræftet dit valg så vil dit medlemsskab være opsagt.
Kan jeg stille mit medlemsskab i bero / på pause ?
Som udgangspunkt så tillader vi ikke at medlemmer kan pause deres medlemsskaber. Dette skyldes at der er begrænsning på hvor mange deltager der kan være på holdene og hvis dit medlemsskab er på pause så vil det stadigvæk optage en plads på holdet.
Derfor anbefaler vi at man opsiger sit abonnement og melder sig ind igen når det er muligt.
Jeg har fået nyt kreditkort, hvordan opdaterer jeg min betalingsoplysninger ?
Du skal log-in på din brugerkonto og vælge menupunktet “Abonnementer”.
Navigere til det abonnement du skal have skiftet betalingsmetode på.
Når du har klikket på det så burde du nu se et link der siger “skift betalingsmetode”. Det skal du tryk på og så vil du blive ført videre til betalingssiden.
Du laver ikke en real betaling her, det eneste der sker er at du autoriserer den næste betaling.
Hvordan betaler jeg en Ordre manuelt?
Login på din konto: https://spjaet.dk/registrere/dit-medlemsskab/
Klik på Ordre
Find frem til den ordre som mangler betaling. Typisk så vil den være øverst og der vil stå “betal” ud fra den i højre side.
Tryk på linket og du vil blive ført til indkøbskurven.
Her skal du bare husk at udfylde deltager feltet, godkend handelsbetingelser og så tryk “gå til betaling”.
Når du har gennemført betalingen så skulle automatiseringen være genaktiveret.
Det er været at nævne at hvis du vælger Mobilepay Subscriptions så vil der gå 48 timer før betalingen er registreret i vores system.