Dansestudio

FAQ

ofte stillede spørgsmål

Kan jeg få en prøvetime ?

Ja du kan sagtens kom og få en prøvetime. Det er helt gratis og det eneste du skal er at gå ind og book den dag du vil komme.

Hvordan betaler jeg ?

Når du skal oprette dit medlemsskab så start med at tjek om du har valgt rigtigt abonnement. Hvis er berettiget til søskenderabat eller flerholdsrabat så skal du vælge dette i “drop down” menuen ind på produktsiden.
Når du så går videre til indkøbskurven så skal du udfylde de oplysninger der kræves og afslut med at vælge om du vil betale med dankort (Pensopay) eller Mobilepay (Mobilepay Subscriptions).

Alt efter hvad du har valgt så skal du enten godkende med Nem-id eller mobilepay appen.

OBS. hvis du vælger Mobilepay så vil der gå 2 dage før dit medlemsskab er godkendt, dette skyldes Mobilepays godkendelsesprocedure er anderledes end hos Nets som sker næsten øjeblikkeligt.

Du vil blive opkrævet betaling én gang om måneden og altid den månedsdag du meldt dig til et hold. D.v.s hvis du meldt dig til den 10 i måneden så vil din fornyelsesdato altid ligge på den 10 dag i de kommende måneder. 

Hvordan opretter jeg et medlemsskab ?

Når du vil melde dig på et hold så skal du besøg vores booking side og finde det hold du gerne vil gå på. Her skal du kigge efter om holdet er optaget, dette vil fremgå i højre øverste hjørne af info boksen.

Optaget banner
I hjørnet vises en banner som viser holdets status.

Hvis du ikke har været kunde hos os før så vil du samtidig skulle oprette en brugerkonto, dette sker automatisk når du meld dig til. 
Når du udfylder blanketten så er det vigtig at du udfylder alle de felter der er markeret med stjerne*. Felterne der mangler at blive udfyldt vist nu med rødt.

De nye EU regler for betalingskort kræver at du bruger dit nem-id for at verificere dit betalingskort. Hvis denne process bliver afbrudt vil handlingen ikke blive gennemført.
Hvis du ikke modtager en ordrebekræftelse pr. email efter du har gennemført registreringen, så anbefaler jeg dig at kontakt booking på [email protected]. Dette kan f.eks. skyldes at holdet er fuld booket og handlingen derfor ikke kan gennemføres.

Hvor skifter jeg hold selv?

Du kan altid skriv til os og bed os om at fortage skiftet. Hvis du derimod selv har mod på at gøre det så følg disse trin.

  1. Start med at login på siden og besøg “Dit Medlemsskab“.
  2. Vælg nu menupunktet “abonnement” og vælg det abonnement du ønsker at skifte fra. 
  3.  Nu skal du tryk på knappen “skift abonnement”
  4. På næste side skal du vælge det hold ønsker at flytte over til, efterfulgt at tryk på “skift abonnement”
  5. Ved bekræftelse bliver du ført videre til indkøbskurven hvor du skal afslutte processen. Husk at udfylde “navn på danser #1” da dette felt altid er obligatorisk.

Kan jeg opret flere medlemsskaber under samme bruger ?

Ja sagtens.
Du kan oprette flere medlemsskaber på en bruger konto. Mange har både medlemsskab til sit barn og sig selv. F.eks. hvis man går på Spjætteriet så er der ofter flere familiemedlemmer på dette hold.
Husk at hvis du opretter flere medlemsskaber så er du berettiget til rabat, f.eks. familierabat. Dog kan du ikke benytte rabatkoderne til andre end dig selv og familiemeldemmer. Du kan f.eks. ikke bruge den til naboer, venner eller deres børn.

Hvor finder jeg min medlemskabs oplysninger ?

Når du er logget ind på siden vil du finde et nyt menupunkt, “dit-medlemsskab”. Herinde finder du alle de nødvendige oplysninger om dig og dit medlemsskab. 

Hvordan opsiger jeg mit medlemsskab ?

Et medlemsskab kan ikke opsiges de første 3 måneder. Når de første 3 betalinger er gennemført er det muligt at opsige abonnementet.

For at opsige dit abonnement skal du sende en skriftlig opsigelse ind til [email protected]

Husk at hvis du har flere end et abonnement og kun ønsker at opsige et af dem, så skriv hvilke abonnementsnummer henvendelsen drejer sig om. Dette kan betyde ændring i prisen på det hold som stadig er aktivt pga. af flereholdsrabat som vil evt. blive fjernet.

Kan jeg stille mit medlemsskab i bero / på pause ?

Som udgangspunkt så tillader vi ikke at medlemmer kan pause deres medlemsskaber. Dette skyldes at der er begrænsning på hvor mange deltager der kan være på holdene og hvis dit medlemsskab er på pause så vil det stadigvæk optage en plads på holdet.
Derfor anbefaler vi at man opsiger sit abonnement og melder sig ind igen når det er muligt.

Jeg har fået nyt kreditkort, hvordan opdaterer jeg min betalingsoplysninger ?

Her er en kort guide om hvordan det kan gøres.

  1. Login på siden: https://spjaet.dk/registrere/dit-medlemsskab/
  2. Navigere til “abonnementer” og vælg det abonnement du skal have opdateret. Har du flere abonnementer så er det kun nødvendigt at gennemføre handlingen én gang.
  3. Tryk på knappen “skift betalingsmetode”.
  4. Her skal du igen “skift betalingsmetode”, og lade fluebenet være ud fra at det skal gælde alle nuværende abonnementer.
  5. Her kan du tast nye kortoplysninger ind og tryk på “Opret abonnement”.
  6. Godkend med MitID
  7. Du skulle genre se en bekræftelse af at processen er gennemført.

Her finder du en mere detaljeret guide HER.

Kan jeg betale med Mobilepay ?

Nej desværre. Vi har stoppet brugen af Mobilepay Subscriptions pga. af funktionalle problemer der er forbundet med betalingsløsningen.

Hvordan betaler jeg en Ordre manuelt?

Login på din konto: https://spjaet.dk/registrere/dit-medlemsskab/

Klik på Ordre

Find frem til den ordre som mangler betaling. Typisk så vil den være øverst og der vil stå “betal” ud fra den i højre side.

Tryk på linket og du vil blive ført til indkøbskurven.

Her skal du bare husk at udfylde deltager feltet, godkend handelsbetingelser og så tryk “gå til betaling”.

Når du har gennemført betalingen så skulle automatiseringen være genaktiveret.

Det er været at nævne at hvis du vælger Mobilepay Subscriptions så vil der gå 48 timer før betalingen er registreret i vores system.

Hvordan bruger jeg 2 faktor godkendelsen?

Her er en video guide til hvordan du opretter jeg og bruger 2 faktor godkendelse.
2FA VideoGuide

Fandt du ikke svaret, så skriv til os.



Ferie og helligdage

Herunder finder du oversigt over dage hvor der ikke vil være undervisning.

Ferie og helligdage

Sommerferie

Lørdag den 17. juni til søndag den 11. august 2024

Efterårsferie

Mandag den 14. oktober til søndag den 20. oktober 2024

Juleferie 

Søndag den 22. december 2024 til søndag den 5. januar 2025

Vinterferie 

Mandag den 10. februar til søndag den 16. februar 2025

Påskeferie

Mandag den 14. april til mandag den 21. april 2025

Kr. Himmelfartsferie 

Torsdag den 29. maj 2025

Pinseferie 

Søndag den 08. juni 2025

Afslutningsshow

Lørdag den 21 juni 2025
Sæson afslutningSøndag den 15 juni 2025