FAQ

ofte stillede spørgsmål

Vi operere ikke med prøvetimer på vores hold.
Derimod har vi ingen binding på vores medlemsskaber så du kan opsige det allerede inden næste opkrævning.
Vi mener også at dette er en bedre løsning da en enkelt prøvetime giver typisk ikke et indtryk af det fællesskab der opstår på et hold.

Vi bruger Stripe til opkrævning af kreditkort. Du vil blive opkrævet en gang om måneden og altid den månedsdag du meldt dig til et hold. D.v.s hvis du meldt dig til den 10 i måneden så vil din fornyelsesdato altid ligge på den 10 dag i de kommende måneder. 

Vi har pt. ikke en betalingsaftale med Mobilepay da dette er ikke integreret med vores booking system og vil derfor konflikte med den indmeldings og opsigelses procedure der er.
Hvis dette vil blive muligt i fremtiden vil vi naturligvis tilbyde det også.

Når du vil melde dig på et hold så skal du besøg vores booking side og finde det hold du gerne vil gå på. Her skal du kigge efter om holdet er optaget, dette vil fremgå i højre øverste hjørne af info boksen.

Hvis du ikke har været kunde hos os før så vil du samtidig skulle oprette en brugerkonto, dette sker automatisk når du meld dig til. 
Når du udfylder blanketten så er det vigtig at du udfylder alle de felter der er markeret med stjerne*. Felterne der mangler at blive udfyldt vist nu med rødt.

De nye EU regler for betalingskort kræver at du bruger dit nem-id for at verificere dit betalingskort. Hvis denne process bliver afbrudt vil handlingen ikke blive gennemført.
Hvis du oplever at have trykket på knappen “meld dig til her” og siden ikke opdateres og viser dig en velkomstbeskeden “Dit medlemsskab er nu oprettet”, så anbefaler jeg dig at kontakt booking på booking@spjaet.dk. Dette kan skyldes at holdet er fuld booket og handlingen derfor ikke kan gennemføres.

Ja sagtens.
Du kan oprette flere medlemsskaber på en bruger konto. Mange har både medlemsskab til sit barn og sig selv. F.eks. hvis man går på Spjætteriet så er der ofter flere familiemedlemmer på dette hold.
Husk at hvis du opretter flere medlemsskaber så er du berettiget til rabat, f.eks. familierabat. Dog kan du ikke benytte rabatkoderne til andre end dig selv og familiemeldemmer. Du kan f.eks. ikke bruge den til naboer, venner eller deres børn.

I feltet “deltager 1” skal du udfyld navnet på den person / barn som skal gå på holdet. Dette felt er obligatorisk når du melder dig ind første gang. De andre deltagerfelter er for navne, hvis du har flere end et medlemsskab hos os. Så hvis du opretter holdabonnement nummer to hos os så skal du angiv navnet på den person der. 
Disse felter er ikke obligatoriske og kan udfyldes på senere tidspunkt ind under “dit medlemsskab”.

Når du er logget ind på siden vil du finde et nyt menupunkt, “dit-medlemsskab”. Herinde finder du alle de nødvendige oplysninger om dig og dit medlemsskab. 

For at opsige dit medlemsskab skal du log-in på siden og find din abonnementer. I højre side skal du bruge linket “annullere” for at opsige abonnementet. Dernæst bliver du bedt om at bekræfte dit valg. Når du har bekræftet vil dit medlemsskab være opsagt og status vil ændre sig . Det vil dog forsæt være “aktiv” indtil perioden du har betalt for udløber.

Som udgangspunkt så tillader vi ikke at medlemmer kan pause deres medlemsskaber. Dette skyldes at der er begrænsning på hvor mange deltager der kan være på holdene og hvis dit medlemsskab er på pause så vil det stadigvæk optage en plads på holdet.
Derfor anbefaler vi at man opsiger sit abonnement og melder sig ind igen når det er muligt.

Du skal log-in på din brugerkonto og finde dit abonnement hos os. I højre side finder du linket “opdater”. Det er her du kan ændre din kortoplysninger. 
Husk at hvis du har flere medlemsskaber så skal du gentag processen for de andre også. Dette skyldes at kreditkortet er linket er knyttet til abonnementet og ikke brugeren.


Fandt du ikke svaret, så skriv til os.